Az égő gumik mögött: A Red Bull újra a határon túl jár

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


A Ferrari szakembere beszélt arról, hogy a bajnokcsapatnál még a féknyereggel is lefaragtak a súlyból – egy nyílt forrású alkatrészről van szó, amelynek terveit így megkapják a riválisok.

Az SF-23-as autó féknyerge gyengébb pontnak számított, olyan megoldást alkalmaztak, amely merevebb és pontosabb kanyarodást eredményezett, de riválisaik, főként a Red Bull, súlycsökkentő innovációkat vezettek be. Enrico Cardile, a Ferrari aerodinamikai vezetője szerint azonban nincs jelentős méretbeli különbség a többi csapat féknyergei között. A féknyergek fejlesztése nyílt forrású, tehát ha egy csapat változtat rajta, meg kell osztania a tervet többi istállóval. Cardile nem cáfolja, hogy a Red Bull súlyt takarít meg a féknyereggel, de szerinte a méretbeli eltérések nem számítanak. A Brembo szállítja a Formula-1-es istállók fékalkatrészeit, de minden csapat féknyerge egyedi, hiszen az autó fékrendszerét az istállók tervezik a karosszéria környező területeivel összhangban.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések